Civic
Takže, chci se omluvit za poněkud delší odmlku, ale neměl sem čas ani na auto, natož na web o něm. Tímto se Vám všem omlouvám a z částí dám i vysvětlení.
Jelikož Kiwik už je hotový po laku a NENÍ určený a stavěný pro běžné ježdění, tak sem se rozhodl koupit další auto. A kdo by to byl řekl... Opět Hondu Civic.
Po pár nocích problouděných po inzertních webech českých i zahraničních sem konečně narazil na poklad za super peníze a navíc kousek odsud. Neváhal sem a v deset večer jsem okamžitě volal, zda je auto ještě k mání a kdy se můžu přijet podívat. O den později už sem upaloval okouknout novou hondičku. A o týden později sem si ji s usměvem od ucha k uchu vezl domů. A opravdu musim zatím uznat, že sem trefil do černého. Jedná se tedy o Hondu civic 1,4 66kw, rok 1999, najeto sice 150000km, ale velmi udržovaná po první majitelce, kterou byla starší paní. Takže žádná vyběhaná potvora. Ale co se mi prozatím nejvíc líbí, tak je barva a unikátnost vozu. Jedná se o originál barvu Racing yellow, která se v ČR, jak sem pátral, prodávala pouze jako limitovaná edice a v UK se v této barvě prodávala speciální edice Jordan, kterou poháněl motor B16B z Japonského Type R, který se v UK oficiálně neprodával. Takže o budoucí úpravě je téměř rozhodnuto. Žádný laminát, jen decentní úprava do stylu Jordan a JDM. Jinak výbava je klasická pohodlná: komlet el., manuálni klima a posilovače. Chudé, ale dostačující. Víc snad řeknou fotky:-)
Tak tohle je originál Jordan edice
Tak necelém roce vlastnictví a pár zasahů od závistivců, jsem se na jaře vrhnul na opravu a úpravu Civica. Dostal výškově stavitelný podvozek, který se ale musí ještě doladit, nový zadní díl výfuku, auto šlo komplet do laku, včetně lišt, zrcátek a všeho ostatního co bylo černé, pak auto dostalo Type R bodykit, zatím ale bez křídla a mlhovky, ještě vloni koncem léta jsem sehnal na civica pěkné 16ti palcové disky s gumama dunlop SP9000 a radio kenwood. Na průběh prací na Civicu se můžete podívat v galerii.
Náhledy fotografií ze složky Jak jsem stavěl civica