výměna výfuku
Rada! Ideální je nechat výfuk namontovat v odborném servisu. Jinak Vám hrozí několik možností jak o výfuk v krátké době přijít a ještě se můžete při montáži nepříjemně zranit pokud nemáte potřebné zkušeností se svářením.
1. krok. po vyzvednutí vozu na rampu opatrně odřízneme starý výfuk. zkontrolujeme míru koroze na výfukovém potrubí a i při slabé korozi je lepší potrubí rovnou vyměnít a vařit už na nové. Pokud je potrubí v pořádku, pak nás nečeká téměř žádný problém. Důležité je zachovat ohyb nad ramenem nápravy, jinak nám bude rameno narážet do potrubí a může jej poškodit. Navíc to nedělá příjemné zvuky.
2. krok. po odřezání výfuku je nutné budoucí spoj důkladně očistit a lehce obrousit. Ze starého výfuku sundáme držáky které byli zasunuté do silentbloků a pokud jsou v dobrém stavu, tak je dále použijeme na nový tlumič. Jestli jsou špatné(zkorodované, zohýbané, prasklé) radši vyrobíme nové. Po důkladném přeměření a vyměření nového tlumiče a jeho umístění na voze je můžeme na tlumič navařit.
3. krok. teď na Vás čeká ta nejtežší práce. Přivaření výfuku na místo. Tlumič zavěsíme do silentbloků a nasadíme na trubku výfukového potrubí. V místě spoje musíme vše dokonale svařit, pozor na velké rozpálení výfuku a následné škody jím způsobené. Svár musí být dokonale těsný a co nejvíce pevný, aby nám při škrtání o silnici neupadl.
Teď už jen zbývá auto vyvézt z dílny a jet se projet a poslouchat krásný zvuk Vašeho nového výfuku.